Beiträge von Chilli

    Diskussion zum Artikel Hunt: Showdown: Zombie-Horror von Crytek: Resident Evil trifft auf The Division:

    Zitat
    Das Wasser ist unser Feind, jeder Schritt kann uns verraten. Vorsichtig schleichen wir durch die schlammigen Sümpfe, erschrecken bei jedem Platschen, das unsere Stiefel im tiefen Morast dieses Sumpfes erzeugen. In Hunt: Showdown von den Crysis-Machern Crytek spielen wir Sheriffs im Wilden Westen, die auf Dämonenjagd gehen.

    TESO ist mittlerweile ein richtig geiles Spiel... vermutlich um längern besser und fertiger als das hier. Aber das fasst ja eh keiner mehr an, weil warten auf so unfertigen mist so viel mehr Spass macht.
    Keine Ahnung warum das so ist.

    PATCH 17.2.201717. FEBRUAR - COMMUNITY MANAGER (ANDY B)
    A new patch has been released!

    Please restart your game to make sure you have the latest version!

    NOTICE
    Due to an issue, all server admins are recommended to change their server's administrator password as soon as their servers are updated to the latest version.

    Changelog:

    Performance and Tech Fixes
    The game should now start more quickly

    General Bug Fixes and Improvements
    Explosive jars should no longer be stackable on top of each other

    The building placement previews are visible once again in Local play

    Character Rubberbanding has been reduced

    Placeables should no longer lose items stored inside them

    Console command 'Walk' can now only be used by admins in order to fix an exploit

    The 'History' filter is back and should now function as intended

    Dropping multiple items from inventory should no longer turn them invisible

    Using "Loot All" option on corpses and loot bags should now work correctly

    Balance and Gameplay Fixes
    Waterskins can once again be refilled from the river

    Inverted Wooden Roof Wedge and Stonebrick Frame now require Journeyman Craftsman instead of Master Craftsman

    Hyenas and spiders are now less dangerous

    Fast attacks with Two-handed hammers have been temporarily disabled

    Caves near the starting area no longer cause Corruption

    The gods of Exiles now prevent you from harvesting the same player corpse for 30 minutes. Attempting to do so will show a "Rigor Mortis" message

    Mods
    If you activate a mod that requires a restart then the game will inform you

    Renamed DevKit button to "Conan Exiles Dev Kit"

    Fixed Crash when opening the shortcut bar in DevKit

    Fixed possible issue with server admin passwords. All server admins should change their admin passwords as quickly as possible following this patch.

    Fixed broken mods loading after last patch

    Known Issues
    We are aware of some issues with Explosive Jars. We expect to have fixes for these next week.

    We are also aware of the existence of issues with related to jump "boosting" or jump-crouching. We have a fix and expect to roll it out soon.

    We are aware that players may occasionally be sent to the Main Menu while loading and can interact with the menu. We are working on a fix.

    Thank you!

    ...keine Ahnung wie man das formatiert kopiert. :)

    Nachdem es nun schon zum 2ten mal einen Rollback von bestimmt 12 Stunden gab, und die Bugs auch nicht grade wenig sind im Spiel, werde ich das Game mal für ne Zeitlang ruhen lassen. So macht das einfach keinen Spass. Ich habe bestimmt 5 Spielstunden verloren.

    Allen anderen wünsche ich aber erstmal viel Spass damit und hoffe Funcom bekommt das bald in den Griff.

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    8o

    Ich hab ehrlich keine großen Erwartungen. Bisschen überleben, bisschen bauen und nebenbei paar Leute fesseln und einsperren... mehr brauch ich gar ned. Zudem wird es ohnehin ein EA sein, vieles wird nicht so funktionieren wie es soll. Wenn am Ende was draus wird, soll es mir recht sein, wenn nicht - dann kommt es halt zu den Anderen :D

    Conan Exiles - Official Cinematic Trailer

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    8o